İade İşlemleri

Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

1. Satın aldığınız, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde miorre.com’ a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir “kargo bedeli” ödemezsiniz.

2. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.

3. Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler şunlardır:

·         Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler,

·         Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,

4. Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilin de iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir.

5. Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:

·  Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, vb) ürünler  iade alınamamaktadır.

14 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?

Yasal süreçler gereği iade işlemleri, ürünün size teslim tarihinden itibaren ilk 14 gün içinde yapılabilmektedir. Bu sürenin dışında kalan talepler karşılanamamaktadır.  İade ürün işlemleri ile ilgili detaylı bilgi sitemizde bulunmaktadır. İade koşullarıyla ilgili detaylı bilgilere ulaşmak için

Mesafeli satış yönetmeliğinin 12. maddenin 1. fıkrasına göre tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde bütün bedelleri geri ödemekle yükümlüdür.