Sıkça Sorulan Sorular

1) miorre.com.tr'ye nasıl üye olabilirim?

miorre.com.tr'ye hiçbir ücret ödemeden hemen şimdi kolayca üye olabilirsiniz.

Ana sayfamızda sağ üst bölümde bulunan “Üye Girişi”  sekmesinden "Üye Ol" butonuna tıklayın ve açılan sayfadaki üyelik formunu doldurun. Aramıza katıldığınızda kampanyalardan, indirimlerden ve daha pek çok fırsattan herkesten önce haberdar olacak, miorre.com.tr’ye üye olmanın ayrıcalığını doyasıya yaşayacaksınız.

2) Hesabım Nedir?

“Hesabım” sayfasından siparişlerinizi ve arıza/iade/değişim işlemlerinizi takip edebilir, kazandığınız hediye çeklerini görüntüleyebilir, üyelik bilgisi güncelleme, şifre ve adres değişikliği gibi hesap ayarlarınızı kolayca yapabilirsiniz.

Size özel fırsatlar ve dönemsel kampanyalar da bu sayfada duyurulur.

3)"Sepetim" nedir? Nasıl kullanılır?

“Sepetim” ana sayfamızın sağ üst köşesinden kolayca ulaşabileceğiniz, sitemizden alışveriş yaparken sıkça kullanacağınız bir ekrandır. Bu ekranda şunları yapabilirsiniz:

•Ürün sayfalarında gezerken beğendiğiniz ürünleri, ürünlerin çevresinde bulunan “Sepete Ekle” butonu yardımıyla sepetinize ekleyebilirsiniz.

• Seçtiğiniz ürünlerin ve varsa hediyelerinin eklenip eklenmediğini bu ekranda kontrol edebilirsiniz.

• Almak istediğiniz ürünlerin adetlerini belirleyebilirsiniz. Bunun için tek yapmanız gereken, sepetteki ürünlerin sağ tarafındaki "Adet" kutucuğundan + ve - oklar sayesinde adetleri çoğaltabilir ya da azaltabilirsiniz.

• Alışveriş sırasında almaktan vazgeçtiğiniz bir ürün olursa, sepetinizde o ürününün altında bulunan “Sil” butonuna basarak işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

• Sepetinizde “Çek/Promosyon Kodu Kullan” linkine tıklayarak hediye çeklerinizi alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.

• Siparişlerinizin KDV dahil toplam fiyatını, ödeyeceğiniz kargo bedeli tutarını ve kullanılan Çek/Promosyon tutarını bu ekranda görebilirsiniz.

4)Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Üyelik bilgilerinizi güncellemek için ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” menüsüne girip; sırasıyla “Hesap Ayarlarım”/”Üyelik Bilgisi Güncelleme” yönlendirmelerini takip edin. “Üyelik Bilgisi Güncelleme” sayfasında gerekli değişiklikleri yapıp “Kaydet” butonuna tıkladığınızda bilgileriniz güncellenmiş olacaktır.

5) Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

“Üye Girişi” sayfasındaki “Şifremi unuttum” linkine giriş yapın.

Üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi ve güvenlik kontrolü için belirtilen karakterlerin girişini yaptıktan hemen sonra mail adresinize bir link gönderilecektir. Gönderilen linki tıklayarak yeni şifre oluşturabilir, güvenle alışverişe devam edebilirsiniz.

Ayrıca dilediğiniz zaman “Hesabım” sayfasından şifre değişikliği yapabilirsiniz.

6) İptal olmuş üyeliğimi yeniden aktif hale getirmek istiyorum.

Üyeliğinizin iptali, güvenlik nedeniyle ya da siz değerli müşterimizin talebiyle onay alınarak yapılmaktadır. İptal edilmiş üyelik tekrar aktif duruma getirelememektedir.

Ana sayfamızda sağ üst bölümde bulunan "Üye ol" menüsüne giriş yaparak hemen yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz.

7) Sitedeki ürünler orjinal mi?

Sitemiz üzerinde satışa sunulan ürünlerin hepsi orjinal olup, kendi üretimimizdir.

8) Ürünün KDV dahil net fiyatı nedir?

Sitemizde ürün sayfasında belirtilen ücret KDV dahil fiyatlardır

9) Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?

Miorre.com’da kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri ve en iyi servis sağlayıcıları kullanır.

Kişisel bilgilerinizi girdiğiniz her sayfada tarayıcınızın altında bir anahtar vardır. Bu anahtar, tarayıcınızla gönderdiğiniz hiçbir bilginin üçüncü şahıslarca görünemeyeceğinin işaretidir.Ayrıca; sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz

10) Havale/EFT ile ödeme yapabilir miyim?

miorre.com.tr'da Havale-EFT kanalı ile ödeme çok yakında sisteme dahil edilecektir.

11) Bulunduğum adrese kargo dağıtımı yapılıyor mu?

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye'nin her bölgesine teslimat yapmaktadır ancak bazı özel bölgeler için teslimat günü ya da şekli değişkenlik gösterebilir.

12) Teslimatımı yapacak kargo şirketini değiştirmek istiyorum.

Siparişinizi oluşturma aşamasında tercih ettiğiniz kargo firmasını, sipariş verildikten sonra değiştirememekteyiz. Seçtiğiniz kargo firması teslimat adresinize teslimat yapmıyor ise siparişinizi iptal ederek yeniden sipariş verebilirsiniz.

13) Siparişimdeki ürünlerin kargo takip numarasına nasıl ulaşabilirim?

Siparişiniz tarafımızdan kargo firmasına teslim edildikten sonra size e-posta yoluyla kargo takip bilgileriniz iletilir.Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise sitemize üye girişi yaptıktan sonra sırasıyla; Sağ üst bölümde bulunan Hesabım/Siparişlerim/Sipariş Takibi adımlarını takip ederek kargo takip bilgilerinize ulaşabilirsiniz

14) Ayrı siparişlerimin aynı kargoyla topluca gönderilmesini istiyorum.

Siparişleriniz ayrı ayrı alındığı ve faturalandırıldığı için iki ayrı siparişinizi size tek bir kargo çıkışı ile gönderememekteyiz.

15) Siparişim bana ne zaman teslim edilir?

Siparişiniz onaylandıktan sonra ürününüzün hazırlanması, faturalama işlemlerinin yapılmasının ardından kargo firmasına teslim edilir. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra, kargo firmasının teslimat zamanı, teslimatın yapılacağı bölgeye göre değişkenlik gösterebilmektedir. Detaylı bilgiyi kargo firmasından alabilirsiniz. Siparişinizin hangi kargo firması ile gönderildiğini sırasıyla;

"Hesabım/ Siparişlerim/ Sipariş Detayı" sayfasından kontrol edebilirsiniz.

16) Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Miotre.com.tr’dan verdiğiniz siparişler adresinize teslim edildiğinde, kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo ambalajında sorun olmasa bile, kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüş, deforme olmuşsa lütfen kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatıp bu konuda bizimle iletişime geçin.

17) Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?

Birlikte çalıştığımız kargo firmaları eğer teslimat adresinde kimseye ulaşamazsa kapıya bir pusula bırakır. Bu pusula üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefonları bulunur. Kargo şubesi kolinizi 3 gün boyunca bekletir ve size ulaşamadığı takdirde siparişinizi geri gönderir. Adresinizde bulunmadığınız için kargonuzu teslim alamadığınızda, kargo şubenize pusuladaki bilgiler doğrultusunda ulaşabilir ve teslimatla ilgili ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

18) Kargomu şubeden teslim almak istiyorum.

Sipariş sahibinin güvenliğini sağlamak amacı ile, kargo firmalarımızla yapılan anlaşmamız gereği kargo şubelerinden teslimat yapılmamaktadır. Ürünlerin teslimatı belirlediğiniz teslimat adreslerine yapılır. Sipariş oluşturma aşamasında kargo şubesi teslimatı bilgisi verdiyseniz siparişiniz size gönderilemeyecektir

19) Aynı siparişimde ki farklı ürünlerin farklı adreslere teslim edilmesini istiyorum.

Siparişinizi oluştururken siparişinizdeki tüm ürünler için ortak bir teslimat adresi kaydı alınmaktadır. Farklı adrese gönderilmesini istediğinizi ürünler için ayrı bir sipariş verebilirsiniz.

20) Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

1. Satın aldığınız, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde miorre.com’ a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir “kargo bedeli” ödemezsiniz.

2. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.

3. Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler şunlardır:

·         Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler,

·         Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,

4. Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilin de iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir.

5. Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:

·  Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, vb) ürünler  iade alınamamaktadır.

21) 14 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?

Yasal süreçler gereği iade işlemleri, ürünün size teslim tarihinden itibaren ilk 14 gün içinde yapılabilmektedir. Bu sürenin dışında kalan talepler karşılanamamaktadır.  İade ürün işlemleri ile ilgili detaylı bilgi sitemizde bulunmaktadır. İade koşullarıyla ilgili detaylı bilgilere ulaşmak için

Mesafeli satış yönetmeliğinin 12. maddenin 1. fıkrasına göre tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde bütün bedelleri geri ödemekle yükümlüdür.

22) Siparişimi direkt müşteri temsilcisine vermek istiyorum.

Sitemiz üzerinden dilerseniz üye olarak, dilerseniz de üye olmadan sipariş oluşturabilirsiniz. Güvenliğiniz için telefon ya da e-posta yolu ile sipariş alınmamaktadır.

23) Ürünü gönderdim, iadem ne zaman yapılır?

Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra, iade koşullarına uygunluğu incelenmekte ve 2 iş günü içerisinde işleminiz sonuçlandırılmaktadır.

24) Yeni sipariş vermek istiyorum.

Sitemiz üzerinden dilerseniz üye olarak, dilerseniz de üye olmadan sipariş oluşturabilirsiniz. Üye olmak için ana sayfamızdaki “Üye Ol” butonuna tıklamanız yeterli. Üstelik üyeliğimiz ücretsiz!

Üyelik işlemlerini gerçekleştirdikten sonra sipariş oluşturacaksanız;

Sitemiz üzerinden dilerseniz üye olarak, dilerseniz de üye olmadan sipariş oluşturabilirsiniz. Türkiye’nin en büyük alışveriş merkezine üye olmak için ana sayfamızdaki “Üye Ol” butonuna tıklamanız yeterli. Üstelik üyeliğimiz ücretsiz! Üye olmadan alışveriş yapmayı tercih ederseniz ise siparişinizi takip edebilmeniz için bir mail adresi girişi yapmanız yeterli olacaktır.

• Beğendiğiniz ürünü "sepete ekle" üzerine tıklayarak alışveriş sepetinize ekleyiniz.

• İstediğiniz ürünleri seçtikten sonra, “Alışverişi Tamamla” butonuna tıkladığınızda “Teslimat Bilgileri” ekranına gelirsiniz.

• Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra sayfanın alt bölümünden kargo tercihinizi seçiniz.

•“Devam Et” butonuna bastığınızda ödeme bilgileri ekranına ulaşırsınız. Burada size sunulan ödeme tercihlerinden size uygun olanı seçiniz.

 • Ödeme seçiminizi yaptıktan sonra “Devam Et”  butonunu tıklayarak sipariş onay ekranına geçebilirsiniz.

• Ekranın sağ üst tarafında bulunan “Siparişi Onayla” butonunu sadece bir defa tıklayarak siparişinizi onaylayabilirsiniz.

• Açılan yeni sayfada sistem tarafından size bir sipariş numarası verilecektir. Daha sonra oluşturduğunuz siparişi ana sayfada sağ üst köşesinde göreceğiniz “Siparişler” sekmesinden ya da hesabım menüsünün hemen altındaki “Siparişler” alanından takip edebilirsiniz.

25) Fatura bilgileri değişikliği yapmak istiyorum.

Sipariş formunda belirlediğiniz fatura bilgilerinde, ödeme yapılan kartın sahibi adına düzenlenmesi gerektiğinden ve de siparişiniz oluşturulduktan sonra fatura bilileriniz Gelir İdaresi Başkanlığı' na iletildiğinden değişiklik yapılamamaktadır

26) Kargo şirketi bulunduğum adrese seyrek teslimat yapıyor.

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye'nin her bölgesine teslimat yapmaktadır. Ancak bazı özel bölgeler için teslimat günü ya da şekli değişkenlik gösterebilir..